Alla inlägg under augusti 2012

Av Ellinor Andersson - 19 augusti 2012 08:38

Ett STORT GRATTIS igen  !!! Eller kan jag säga ett ÄNNU STÖRRE GRATTIS igen än förra helgen?! Coryana´s Kalvin, TEDDY, tog igår sitt tredje Cert och  andra Reserv CACIB i Norrköping. Tredje dagen på rad!!! Förra helgen tog Teddy sina två första Cert!

Så nu har Teddy titeln Svensk Utställnings Champion  !!!

Ett stort GTRATTIS till Amy och Conny som kämpat tåligt i både regn och gassande solsken. Som uppfödare till Teddy är jag minst lika stolt och glad. Lycka till med Teddy utanför Sveriges gränser   !

Av Ellinor Andersson - 14 augusti 2012 10:08

STORT GRATTIS   !!! till  Teddy med sina stolta ägare Conny och Amy till en riktigt vinstrik utställningshelg. Första Certet i Askersund på lördagen och andra Certet i Ronneby på söndagen! Väl förtjänat och bra jobbat! Såklart är jag precis lika stolt som Conny och Amy.

Lycka till på nästa utställning   . Vi håller tummarna.


Roligt att det går bra för Jolies alla valpar. Att ni är så nöjda med dem och att de funnit sig väl tillrätta i sina nya familjer. Det skall bli så roligt att träffa dem i höst. Vi saknar dem även om vi har återgått till vardagen.

Tack för alla fina bilder. Det ser jag alltid fram mot att få!

Av Ellinor Andersson - 7 augusti 2012 10:33

Jag får önska alla mina trevliga valpköpare ett stort lycka   till med era nya familemedlemmar.

Nu har alla åkt och vi saknar dem   , men samtidigt gläds vi med familjerna som nu fått en ny liten individ att forma och ta hand om   . Jag är riktigt tacksam för bilder och lite mail, sms eller telsamtal där ni berättar hur det går med era små guldklimpar!

Mina egna hundar är nu tillbaka under kökssoffan, i sina korgar ...ja, på sina gamla vanliga platser. Lugnet har lagt sig igen.

Fortsatt tevlig sommar    och en fin höst!


Ovido - Quiz & Flashcards